بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس

درمان فیزیوتراپی ابزاری ابزاری برای حفظ سلامتی ما است. درست مانند ماشین ، بدن ما نیز برای عملکرد بهینه نیاز به نگهداری منظم دارد. فیزیوتراپی می تواند زندگی را متحول کند. این دارو روزانه توسط پزشکان برای بسیاری از بیماری های اسکلتی عضلانی اعم از آسیب های ورزشی، تصادفات، توانبخشی، مسائل رشدی و همچنین سلامت روان تجویز می شود. فیزیوتراپی شامل طیف وسیعی از مداخلات است که با هدف بازیابی، حفظ یا بهبود عملکرد و حرکت افراد به منظور افزایش کیفیت زندگی او انجام می شود. فیزیوتراپیست ها دارای تخصص های مختلفی هستند و اغلب از روش های درمانی مختلفی برای کمک به بهبود شما استفاده می کنند. نیازهای شما منحصر به فرد است، بنابراین در جستجوی بهترین فیزیوتراپیست، همیشه در مورد موثرترین درمان برای رسیدگی به علت و علائم شخصی خود بپرسید..در ادامه مطلب ما بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس را خدمت شما معرفی میکنیم.

کلینیک فیزیوتراپی در شرق تهران
بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس

کلینیک فیزیوتراپی پارس

این کلینیک یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شرق تهران است .این مرکز با کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته آماده خدمت گذاری به مراجعه کنندگان می باشد. تیم ما استانداردهای بهداشتی دقیقی را در کلینیک رعایت می کند، از جمله ضدعفونی مناسب دست و ضد میکروبی اضافی سطوح سخت برای کاهش خطر ابتلا به ویروس های مضر و عفونت های رعایت می کند.برای اطلاعات بیشتر و سرویس نوبت دهی لطفا با تماس بگیرید.

خدمات فیزیوتراپی پارس

در کلینیک فیزیوتراپی پارس در تهرانپارس ، درمان با امواج شوک، لیزر درمانی سطح پایین را اجرا می کنیم که تسکین سریع و موثر درد راحتی در حادترین درد ارائه می دهد. سونوگرافی تشخیصی و اشعه ایکس، به ما امکان می دهد شرایط یا آسیب ها را به طور دقیق و بدون حدس زدن تشخیص دهیم. درمان همیشه متناسب با نیازها و توانایی های بیمار است.. درمان های ارائه شده شامل؛ درمان IDD، کایروپراکتیک، فیزیوتراپی، طب سوزنی، شاک ویو تراپی، لیزر درمانی سطح پایین. روش های فوق در درمان دردهای عضلانی و مفاصل، شرایط درد پا و مچ پا از جمله ورم کف پا، خار پاشنه، تاندونیت، بیماری های گردن و شانه مانند گیرافتادگی، آرتریت، کرپیتوس، بورسیت، پارگی روتاتور کاف و صدمات موثر هستند. آرنج تنیس بازان، آرنج گلف بازان، شرایط مچ دست و دست، سندرم تونل کارپال، انقباض دوپویترن است.

فیزیوتراپ و متخصص تغذیه ما همچنین بسته‌های ماساژ، تمرینات شخصی و کاهش وزن را متناسب با هر سن و سطح تناسب اندام ارائه می‌دهد. ما طیف گسترده ای از شرایط بهداشتی مانند کمردرد حاد و مزمن، گردن درد، فیبرومیالژیا، شانه یخ زده، آرنج تنیس بازان، تاندونیت، و آسیب های ورزشی و کار را درمان می کنیم.برای اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا به مطلب فیزیوتراپی در تهرانپارس مراجعه فرمایید.

کلینیک فیزیوتراپی در تهرانپارس

خدمات فیزیوتراپی پارس به درمان طیف وسیعی از مشکلات سلامتی و تندرستی از جمله:

درد کمر و گردن

آرتروز

درد/ضعف عضلات و مفاصل

آسیب های ورزشی / بازگشت به تقویت ورزش

شرایط قبل و بعد از جراحی

برنامه های مراقبت های قبل و بعد از زایمان

تقویت کف لگن

توانبخشی و ورزش های خانگی پس از آسیب یا بیماری

جراحات تصادفات وسایل نقلیه موتوری

آسیب های محل کار یا کارگر

برخی از رویکردهای اصلی مورد استفاده فیزیوتراپیست ها عبارتند از:

آموزش و مشاوره – فیزیوتراپیست ها می توانند توصیه های کلی در مورد مواردی که می توانند بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارند، مانند وضعیت بدنی و تکنیک های صحیح بلند کردن یا حمل برای کمک به جلوگیری از آسیب ها ارائه دهند.

توصیه‌های مربوط به حرکت، ورزش مناسب و فعالیت بدنی – ممکن است تمرین‌هایی برای بهبود سلامت عمومی و تحرک و تقویت بخش‌های خاصی از بدن شما توصیه شود.

درمان دستی – جایی که فیزیوتراپیست از دستان خود برای کمک به تسکین درد و سفتی و تشویق حرکت بهتر بدن استفاده می کند.

فیزیوتراپی در تهرانپارس
روش های درمان با فیزیوتراپی

فیزیوتراپی چگونه می تواند به من کمک کند؟

چه به دلیل آسیب، تصادف، وضعیت پزشکی، ناتوانی یا دلیل نامعلومی درد، ضعف یا سفتی را تجربه کنید، ما از نزدیک با شما همکاری می کنیم تا درد را کاهش دهیم و به بازیابی حداکثر توانایی های فیزیکی و عملکردی کمک کنیم.

برنامه های درمانی شخصی ما تمام جنبه های بهبودی شما را پوشش می دهد و ما گام به گام با شما همکاری می کنیم. ما با یک ارزیابی جامع شروع می کنیم و همه عوامل بالقوه کمک کننده به درد مداوم شما را بررسی می کنیم. رویکرد مشتری محور ما مراقبت هایی را که در طول هر بازدید ارائه می دهیم و برنامه های توانبخشی را که برای کمک به شما در بازیابی عملکرد و بازگشت به فعالیت هایی که برای شما مهم هستند طراحی می کنیم، اطلاع می دهد.